Przejdź do głównej treści

BLIK - szybkość i wygoda

bezpieczne płatności w Twoim stylu

 BLIK oraz płatności BLIK dostępne w aplikacji BSGo!!

Co to jest BLIK ?

  • BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

Kto może korzystać z BLIK-a ?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Częstochowskim Banku Spółdzielczym JURA BANK lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store, dla systemu HarmonyOS w sklepie AppGallery)

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • wykonać na zarejestrowany w systemie BLIK przelew na nr telefonu drugiej osoby

Jak aktywować BLIKA ?

  1. Aby skorzystać z płatności BLIK musisz pobrać aplikację BSGo (Asseco Poland S.A.), jeżeli jeszcze z niej nie korzystasz, ze sklepu Google Play, App Store lub AppGallery
  2. Zarejestruj urządzenie z zainstalowaną aplikacją w systemie bankowości elektronicznej Banku.
  3. Uruchom aplikację BSGo i włącz BLIK zapoznając się i akceptując Regulamin korzystania z usługi BLIK (w przypadku posiadania kilku rachunków ROR, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będziesz wykonywał transakcje BLIK)
  4. Zweryfikuj limity dla transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo.

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

 Wypłata gotówki z bankomatu:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  7. Wypłata dokonana

Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

 Przelew na nr telefonu:

UWAGA! Aby wykonać/odebrać przelewy na nr telefonu, musisz mieć aplikację BSGo i zarejestrowany nr telefonu w usłudze.

Limity:
  • Dzienny limit kwotowy 500 zł
  • Dzienny limit ilościowy 5 sztuk
  • Limit kwotowy pojedynczego przelewu 500 zł
  1. W aplikacji BSGo wybierz przelew na telefon BLIK. Znajdziesz go w sekcji z przelewami lub tam gdzie generujesz kod BLIK
  2. Wybierz osobę z książki telefonicznej lub wpisz jej nr telefonu. Kontakty, do których możesz wysłać przelew są oznaczone logo BLIKA
  3. Uzupełnij kwotę przelewu i zmień tytuł jeśli chcesz.
  4. Kliknij :Wyślij"
  5. Potwierdz przelew swoim PINem a odbiorca natychmias otrzyma pieniądze.


Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

      1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
      2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
      3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

  • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
  • stosuj oprogramowanie antywirusowe
  • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
  • aktualizuj przeglądarki internetowe;
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
     5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.

Więcej na temat płatności BLIK na stronie blik.com

Aktualności

Data publikacji:
Prace serwisowe w systemach Visiona, Blik, MojeID - 13.11.2025
Data publikacji:
Przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard - 03.11.2025 r.
Data publikacji:
Uwaga! Prace serwisowe - 25.10.2025 r

    Przydatne informacje

    Kursy walut

    Kursy walut - aktualne stawki sprzedaży i kupna
    Waluta Sprzedaż Kupno
    EUR 4.3528 4.0954
    USD 3.7432 3.5215
    GBP 4.9455 4.6192

    Stawki referencyjne

    WIBOR 1M
    5,01%
    WIBOR 3M
    4,88%
    WIBOR 6M
    4,73%
    WIBOR 12M
    4,56%

    Godziny przelewów

    Przelew wewnętrzny
    Na rachunek w Banku

    w godzinach pracy placówki (jurabank24.pl/BSGo - 24H)

    Przelew międzybankowy wychodzący
    ELIXIR [1]

    15:30

    Ekspres ELIXIR (Natychmiastowy) [*]

    24h*

    SORBNET [2]

    15:30

    Przelew przychodzący
    ELIXIR

    do 15:00

    SORBNET

    do 15:00

    • [1] Przelewy zlecone w dni robocze po godzinach granicznych obciążą rachunek w danym dniu, ale przelew będzie wykonany w najbliższym dniu roboczym.
      [2] Przelewy są przyjmowane do realizacji wyłącznie w dni robocze, do godziny granicznej.
      [*] Przelewy realizowane będą z wyłączeniem przerwy w godzinach 21:00-00:00