Skip to main content
  • BLIK jest już dostępny !


     BLIK oraz płatności BLIK dostępne w aplikacji BSGo!!

    Co to jest BLIK ?

    • BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

    Kto może korzystać z BLIK-a ?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Częstochowskim Banku Spółdzielczym JURA BANK lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store, dla systemu HarmonyOS w sklepie AppGallery)

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • wykonać na zarejestrowany w systemie BLIK przelew na nr telefonu drugiej osoby

    Jak aktywować BLIKA ?

    1. Aby skorzystać z płatności BLIK musisz pobrać aplikację BSGo (Asseco Poland S.A.), jeżeli jeszcze z niej nie korzystasz, ze sklepu Google Play, App Store lub AppGallery
    2. Zarejestruj urządzenie z zainstalowaną aplikacją w systemie bankowości elektronicznej Banku.
    3. Uruchom aplikację BSGo i włącz BLIK zapoznając się i akceptując Regulamin korzystania z usługi BLIK (w przypadku posiadania kilku rachunków ROR, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będziesz wykonywał transakcje BLIK)
    4. Zweryfikuj limity dla transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo.

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

     Wypłata gotówki z bankomatu:

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana

    Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

     Przelew na nr telefonu:

    UWAGA! Aby wykonać/odebrać przelewy na nr telefonu, musisz mieć aplikację BSGo i zarejestrowany nr telefonu w usłudze.

    Limity:
    • Dzienny limit kwotowy 500 zł
    • Dzienny limit ilościowy 5 sztuk
    • Limit kwotowy pojedynczego przelewu 500 zł
    1. W aplikacji BSGo wybierz przelew na telefon BLIK. Znajdziesz go w sekcji z przelewami lub tam gdzie generujesz kod BLIK
    2. Wybierz osobę z książki telefonicznej lub wpisz jej nr telefonu. Kontakty, do których możesz wysłać przelew są oznaczone logo BLIKA
    3. Uzupełnij kwotę przelewu i zmień tytuł jeśli chcesz.
    4. Kliknij :Wyślij"
    5. Potwierdz przelew swoim PINem a odbiorca natychmias otrzyma pieniądze.


    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

          1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
          2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
          3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe;
      4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
       5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.

    Więcej na temat płatności BLIK na stronie blik.com