Przejdź do głównej treści

Częstochowski Bank Spółdzielczy JURA BANK poszukuje osób na stanowisko pracy związane z bezpośrednią obsługą Klientów Banku

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w banku lub pośrednictwie finansowym,
  • łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, konsekwencja w realizacji działań i założonych celów,
  • samodzielność, zaangażowanie, umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole,
  • chęć rozwoju w branży bankowej,
  • znajomość obsługi komputera oraz programów MS Office,
  • wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe o kierunkach ekonomicznych).

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • stałe wynagrodzenie,
  • szkolenia przygotowujące do realizacji zadań,
  • opiekuna, który sprawnie i skutecznie przeprowadzi Cię przez proces adaptacji,
  • możliwość rozwoju zawodowego i szansę na awans w ramach struktury Banku.

Obowiązki:

  • obsługa Klientów banku oraz obsługa gotówkowa,
  • analiza potrzeb Klienta, proponowanie i sprzedaż właściwej oferty produktowej,
  • pozyskiwanie nowych Klientów oraz dbanie o relacje z już istniejącymi Klientami,
  • dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta,
  • przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych,
  • wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z oferowanych im przez bank produktów

Miejsce pracy:

Placówki bankowe zlokalizowane na terenie Gminy Gidle, Żytno oraz Gminy Kobiele Wielkie  

Uwaga:

CV należy wysyłać bezpośrednio na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dostarczyć osobiście do Banku pod adres: 97-532 Żytno, ul. Marii Konopnickiej 95 w dniach i godzinach jego pracy.

Dostarczone do Banku CV powinno zawierać stosowną klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji.